YAŞASIN ET YEMEMEZLİK!

Et yemeği bıraktım, zamanı gelince o kadar kolaymış ki...Şimdi bu fotoğraflara bakınca tiksiniyorum. Hayret valla. Şu ropörtaj çok etkili oldu, daha önce de benzer bir kitap okumuştum ama o zaman işe yaramamıştı. Bıraktım ama bırakmadan önce ve hatta bırakmayı aklımdan bile geçirmediğimden,  maceralı bir yolculuk sonucu vardığımız İzmir'de söğüş yemiş idik, bir jubile için iyidir diyerekten...


İzmir'de Kemeraltı'nda bir söğüşçü vardır, o da şahanedir. Ama Üçkuyulara sabah yolunuz düşerse, shEll benzin istasyonu yanında bir adamın arabasında yaptığı dürüm enfes.Şu an kendimle çelişiyorum, geçmiş zaman olsun, enfesti, diyeyim. 


Lafı uzatmasam iyi olacak, söğüş sakatatlardan yapılıyor, göz, yanak, ve bilimum organ.


Titiz bir insan vesselam. 11de kapatıp gidiyormuş, sabah acele edin yanisi.



Kimyonsuz ve soğansız olmazmış.


Adam da bu arkadaşlar, ne sempatik dimi, kulaklığıda cabası!


Sıcaklarda rakılarla sofralar kuruyorsanız, buyrun musiki linkiniz benden:)
http://www.youtube.com/watch?v=4gQ1elgr-DE&list=RDAMBss7OfQq0&index=3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder