FERİKÖY ORGANİK PAZARI



Cumartesi günü, benim için yapılcak en güzel işlerden biri organik pazara gitmek. Hiç birşey almasam Ada yoğurdu alıyorum, gidemezsem arkadaşlardan rica ediyorum, bana da yarım yağlı, bi tane de tam yağlı...Annemin yoğurdu gibi. Makromarket'lerde de satılıyormuş, mutlaka, mutlaka deneyin. Vazgeçemeyeceksiniz.

İşte aldık yoğurtları, dönerken akşam yemekte tekrar buluşmak üzere sözleştik. Fotoğraf çekmekte olan ve bize katılamayan bir arkadaşımızı daha çağırdık. O da semizotlu salata sözü verdi. Çok şahane, çünkü galiba vejetaryen oluyorum. Balık hayvandan sayılmazsa tabii.

Salatanın tarifi de blogdaki fotoğrafıda kendisinin şaheseri. Zaten bu semizotlu salatanın tarifini vereceğim, içindekiler ne eksik ne fazla olmalı. Tadı, kelimenin tam manasıyla damağınızda kalacak...söz.

Hemen buyrun tarife;

1 demet semizotu
2 avakado
200 gr peynir(parmesan olur, pekorino olur, tulum olur, yağlı beyaz peynir olur)
1 kaşık balsamik sirke
3 kaşık zeytinyağı
bolca ceviz!

Semizotları ve avakadoları ayıklayıp temizleyin, salata kabınıza doğrayın. Balsamik sirke ve zeytinyağını ayrı bir kapta karıştırıp kenara ayırın. Peynir ve cevizleri salatanın üstüne boca ettikten sonra sosunu da ekleyin ve afiyetle yiyin.

Sağlık dolu günler dileğiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder